ENNA Grupa predstavila planove za sljedećih 10 godina i novi vizualni identitet

Aktualno Forbes Hrvatska 24. ruj 2024. 15:17
featured image

24. ruj 2024. 15:17

ENNA Grupa najavila je velika ulaganja u svoje poslovanje na području energetike i logistike, a predstavili su i novi vizualni identitet koji se značajno razlikuje od odsadašnjeg.

Predsjednik uprave ENNA Grupe Boštjan Napast predstavio je danas u Zagrebu plan razvoja ENNA grupe za razdoblje 2030./35. i njezin novi vizualni identitet, priopćeno je iz kompanije.

Grupa trenutačno razvija tri divizije – Energiju, Logistiku i Hranu i nastavlja se razvijati s osobitim naglaskom na Energiju i Logistiku u kojima su planirane najveće investicije.

Žele objediniti ponudu energetskih usluga

Tvrtka ENNA Opskrba promijenila je ime i širenje u Hrvatskoj i inozemstvu nastavlja pod imenom ENNA Next.

“Ideja tvrtke je tržištu ponuditi koncept One stop shop-a, odnosno sve energetske usluge na jednom mjestu – opskrbu električnom energijom s posebnim fokusom na zelenu energiju, opskrbu plinom, otkup električne energije iz obnovljivih izvora, baterije i virtualne elektrane” stoji u priopćenju.

Navode i da na području opskrbe električnom energijom tvrtka planira širenje u Sloveniju i Italiju. Električnu energiju iz obnovljivih izvora ENNA Next otkupljuje u Hrvatskoj i Njemačkoj, a planira širenje i na ostala tržišta Europske Unije. U opskrbi plinom tvrtka izlazi i na slovensko tržište.

Energetski dio kompanije planira ulaganje u geotermu u iznosu od 240 milijuna eura. Planirano ulaganje u solarne parkove iznosi 330 milijuna eura, odnosno 25-50 MW godišnje. Trenutačno je instalirano 10 MW dok je u razvoju još 75 MW solara. Planirano je i ulaganje u baterije u iznosu od 40 milijuna eura. Što se tiče ESCO projekata instalirane u 22 elektrane snage preko 5 MW, a planira se ulaganje od još 25 milijuna eura, poručuju iz ENNA Grupe.

ENNA Fruit sprema se iskoračiti na crnogorsko tržište

ENNA Fruit posluje u Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Sloveniji, a 2024. namjerava izići i na crnogorsko tržište. Tvrtka je orijentirana na poticanje lokalne proizvodnje i povećanje otkupnih količina od lokalnih dobavljača, od kojih dolazi 45 posto prodane hrane. Regija je pokrivena sa 7 skladišno-otkupnih centara, a više od 45 posto potrošene energije u postrojenjima i skladišnim prostorima dolazi iz vlastitih solarnih elektrana.

ENNA Transport i ENNA Logic posluju u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, a planirano je širenje na Mađarsku i BiH u kojima trenutno posluju putem podizvođača. U Hrvatskoj prometuju na koridorima RH 1 (X koridor), RH 2 (Vb koridor), RH 3 (Vc koridor).

Udio ENNA Transporta na hrvatskom tržištu trenutačno iznosi 24 posto. Do lipnja 2024. tvrtka je prevezla više od 33 000 vlakova. Do 2035. godine planirano je ulaganje u intermodalne terminale u iznosu od 22 milijuna eura.

Novi vizualni identitet ENNA Grupe

Najavili su i da nastavljaju razvoj kontejnerskog terminala Rijeka Gateway, a očekivana ukupna investicija je oko 500 milijuna eura. Strateški interes Enne je i daljnji razvoj Luke Ploče u kojoj drži 43,49 posto redovnih dionica.

Predstavili su i novi vizualni identitet za koji kažu da odražava činjenicu da se ENNA grupa mijenja, raste i širi na nova tržišta. Poručuju da je namjera grupacije stvoriti brand koji je suvremen, uvjerljiv i privlačan i koji odražava vrijednosti ENNA grupe.

Poznata dizajnerica Ira Payer potpisuje novi vizualni identitet tvrtke. Na fotografiji (s lijeva): Bruno Krčelić, Ira Payer, Dorotea Lazanin, Boštjan Napast. Foto: ENNA Grupa