Podravka ima novi vizualni identitet: Srce je postalo samostalni element
Podravka je predstavila novi vizualni identitet te će od sada korporativni logotip Grupe Podravka biti odvojen od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Novi vizualni identitet vrlo je sličan prethodnom. Temelji se na elementu srca i crvenoj boji, što znači da su zadržani najvažniji elementi prethodnih verzija.
Iz Podravke su pojasnili da im je vizualni identitet koji se koristio zadnjih godina nametao sve više ograničenja, zbog razvoja novih kanala komunikacije. “Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira i slova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatna aplikacija”, stoji u priopćenju.
Inače, na izradi vizualnog identiteta radili su hrvatski stručnjaci – agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio varaždinski stručnjak Marko Hrastovec.
Razvijen i novi font – Podravka sans
Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije koja je izradila novi vizualni identitet rekao je da se on temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranju prostora za nove poslovne iskorake kompanije.
“Novo rješenje prepoznatljiv znak srca ‘oslobađa’ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu je samo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sada pojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu”, smatra Bruketa.
Također, kaže i da je novo rješenje fleksibilnije i pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. “Promjena se možda i najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate te senzualne forme“, pojašnjava Bruketa.