Podravka: Prihodi veći 10 posto, najviše raslo njemačko tržište
Grupa Podravka je u prvih pola godine imala skoro 10 posto veće prihode od prodaje nego u istom razdoblju lani, objavili su iz kompanije u srijedu. Prihodi su dosegli 380,4 milijuna eura.
Najznačajniji rast prihoda Podravka je u segmentu Prehrane u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila na tržištu zapadne Europe, kaže se u priopćenju, gdje se posebice izdvaja Njemačka, s rastom od čak 78,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
„Na tržištu SAD-a prihodi od prodaje vlastitih brendova rasli su 25,4 posto, dok projekt pozicioniranja Podravke USA kao središta za izvoz brendova jugoistočne Europe u SAD napreduje prema planu te je volumen distribusijskih aktivnosti u SAD-u povećan pet puta u odnosu na isto razdoblje lani“, navode. Prodaja je snažno rasla i u jugoistočnoj Europi, ukupno deset posto, a najznačajnije u BiH i Crnoj Gori. Na tržištu Hrvatske zabilježen je rast prodaje od 7,5%.
Neto dobit iz poslovanja iz koje su isključene jednokratne stavke (normalizirana dobit) za prvih šest mjeseci ove godine iznosila je 38,8 milijuna eura, gotovo 50 posto više od normalizirane neto dobiti za isto razdoblje prošle godine.
„Rast prodaje na inozemnim tržištima rezultat je povećanih količina prodaje, ali i odluke da cijene po kojima prodajemo naše proizvode na bogatijim tržištima ne mogu biti niže od onih po kojima ih prodajemo u Hrvatskoj. Uspjeli smo povećati izvoz, istovremeno pozicionirajući Podravkine proizvode na način na koji to kvaliteta našeg portfelja i zaslužuje“, poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.
U priopćenju se također navodi da je završetak prvog polugodišta obilježen odlukom Fortenova grupe o izboru Podravke kao preferiranog partnera za kupnju poljoprivrednih kompanija Belje, PIK Vinkovci, Vupik, Energija Gradec, Belje Agro-vet i Felix. Dovršetak procesa prodaje uslijedit će, kaže se, nakon dodatnih pregovora i usuglašavanja kupoprodajnog ugovora te dobivanja svih potrebnih odobrenja regulatornih tijela u Hrvatskoj i regiji.