Ryanair povećava broj letova iz Hrvatske u sljedećoj sezoni. A jedno odredište je posebno popularno
Ryainair planira povećanje broja tjednih letova na 35 linija koje će u sezoni povezivati Hrvatsku s inozemnim destinacijama. Većina ih se temelji na dolascima inozemnih gostiju, no ima i onih poput Malte koja predstavlja turističku destinaciju za hrvatske građane. Upravo ta linija imat će čak 10 tjednih polazaka.
Ryanair će u ljetnoj sezoni 2025. godine imati čak 60 polazaka više iz Hrvatske u odnosu na 2024. godinu. Kako javlja ExYuAviation, još su u procesu kreiranja rasporeda, a nove rute trebale bi biti najavljene sljedećeg mjeseca.
Najveće iznenađenje je linija Zagreb – Malta koja je i do sada imala impresivnih sedam polazaka tjedno, a u 2025. godini bi ih trebala imati deset. Za razliku od nekih linija koje se više oslanjaju na dolaske stranih gostiju na hrvatske destinacije, ovdje se očito radi o popularnosti Malte kao turističke destinacije hrvatskih gostiju. Čini se da je tajna u kombinaciji jeftinih letova i jeftinih hotela, koji su zajedno često znatno povoljniji od smještaja u Hrvatskoj.
Croatia Airlines nije se sjetila ponuditi liniju za Maltu
Većina drugih linija više se oslanja na dolaske u Hrvatsku. Po devet tjednih konekcija imat će linije Zagreb – Charleroi (u blizini Bruxellesa), Zadar – Beč i Zadar – Poznan. Osam konekcija imat će linija Zadar – Prag, Zadar – Krakow i Dubrovnik – London. U planu su i nove linije Zagreb – Palermo, Zadar – Rim, Dubrovnik – Gothenburg i Pula – Gothenburg, a možda i Rijeka – Hahn i Zadar – Bari.
Linija | Tjednih letova / sez 2025 | Povećanje |
ZG – Malta (Malta) | 10 | +3 |
ZG – Charleroi (Belgija) | 9 | +2 |
ZG – Beč (Austrija) | 9 | +2 |
ZG – Poznan (Poljska) | 9 | +2 |
ZD – Prag (Češka) | 8 | +3 |
ZD – Wroclaw (Poljska) | 8 | +2 |
ZD – Krakow (Poljska) | 8 | +2 |
DB – London Stansted (UK) | 8 | +1 |
ZD – Berlin (Njemačka) | 7 | +2 |
ZD – Memmingen (Njemačka) | 7 | +1 |
ZD – Charleroi (Belgija) | 6 | +2 |
ZD – Baden Baden (Njemačka) | 5 | +2 |
ZG – Beauvais (Francuska) | 5 | +1 |
ST – Rim (Italija) | 5 | +1 |
PU – Katowice (Poljska) | 5 | +1 |
ZG – Malaga (Španjolska) | 5 | +1 |
ZG – Palma de Mallorca (Šp.) | 4 | +2 |
ZD – Gdansk (Poljska) | 4 | +2 |
DU – Stockholm (Švedska) | 4 | +2 |
DU – Wroclaw (Poljska) | 4 | +2 |
DU – Krakow (Poljska) | 4 | +2 |
DU – Charleroi (Belgija) | 4 | +2 |
ZG – Thessaloniki (Grčka) | 4 | +2 |
ZD – Budimpešta (Mađarska) | 4 | +1 |
ZG – Napulj (Italija) | 3 | +1 |
ZG – Hahn (Njemačka) | 3 | +1 |
ZG – Girona (Španjolska) | 3 | +1 |
ZD – Košice (Slovačka) | 3 | +1 |
PU – London Stansted (UK) | 3 | +1 |
DU – Poznan (Poljska) | 3 | +1 |
ZG – Sofija (Bugarska) | 3 | +1 |
ZD – Rzeszow (Poljska) | 3 | +1 |
ZD – Kaunas (Litva) | 3 | +1 |
ZD – Bologna (Italija) | 3 | +1 |
ZG – Memmingen (Njemačka) | 2 | +2 |
Nekoliko linija bit će i reducirano. To su Zadar – Köln, Zadar – Hamburg, a možda dođe do ukidanja linije Zadar – Varšava.
U slučajevima gdje se linije preklapaju, povećanje broja letova Ryanaira moglo bi negativno djelovati na popunjenost Croatia Airlinesa. Zanimljivo je i da hrvatska kompanija nema letove prema Malti, za kojom očito vlada dobra potražnja.