Talijanska tvrtka koja proizvodi popularno piće pokušat će osvojiti još jedan dio svijeta
Novi izvršni direktor Camparija Matteo Fantacchiotti uvjeren je da će značajno povećati prodaju pića Aperol u Aziji
Jedan od najvećih proizvođača jakih alkoholnih pića u svijetu Campari želi ojačati svoju poziciju u Aziji u narednim godinama. U razgovoru za Bloomberg, novi izvršni direktor tvrtke Matteo Fantacchiotti rekao je da žele iskoristiti ogroman potencijal popularnog pića Aperol koje proizvode.
“Mislim da će u sljedećih pet do deset godina Azija predstavljati 15 do 20 posto naše globalne prodaje”, najavio je Fantacchiotti.
Fantacchiotti nasljeđuje dugogodišnjeg prethodnika Boba Kunze-Concewitza na mjestu izvršnog direktora, koji je izvršio više od 20 akvizicija tijekom svog mandata.
“Azija je postala strateški prioritet za grupu u 2020. godini”, rekao je izvršni direktor. “Prvo smo dali prednost Europi, zatim SAD-u koje je naše tržište broj jedan, a sada je na redu Azija.”
Prošle godine brend Aperol, popularno alkoholno piće narančaste boje i gorkog okusa, činio je 24 posto prodaje grupe, uz troznamenkasti rast u Kini i Indiji. Ukupno, azijsko-pacifička regija doprinijela je osam posto prodaje Campari grupe.
U prosincu je tvrtka napravila svoju najveću akviziciju, kupivši brend konjaka Courvoisier od Beam Suntoryja za 1,2 milijarde dolara.