Ana Anđelić, marketinška stručnjakinja svjetskog ranga, ekskluzivno na Forbes Women’s Summitu

Events Promo 31. srp 2024. 09:27
featured image

31. srp 2024. 09:27

Forbes Adria ponosno najavljuje dolazak jedne od najutjecajnijih marketinških menadžerica današnjice, Ane Anđelić, na prestižnu konferenciju Power Women’s Summit, koja će se održati 4. rujna u Beogradu

Ana Anđelić, rođena u Beogradu, ostvarila je izniman uspjeh u marketingu vodećih svjetskih modnih kuća. S doktoratom iz sociologije s prestižnog Sveučilišta Columbia, Ana je autorica knjige “The Business of Aspiration”, koja istražuje promjene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala kojeg stječu potrošači i brendovi. Njezini autorski tekstovi, javni nastupi i kolumne često privlače pažnju globalne publike.

Ove godine, Ana se našla na listi “The 2024 Forbes Entrepreneurial CMO 50”, a sličnu čast imala je i 2020. godine, kada ju je Forbes proglasio jednom od najutjecajnijih direktorica marketinga. Dvije godine ranije, 2018. godine, bila je na listi 50 najboljih direktora marketinga. Luxury Daily ju je proglasio za jednu od “Luxury Women to Watch”, dok ju je The Guardian uvrstio među 10 najboljih digitalnih stratega na svijetu.

Trenutno je globalna direktorica marketinga u kompaniji Esprit, gdje vodi oživljavanje ovog kultnog brenda. Ana je donijela novu viziju i strategiju za Esprit, izgradivši marketinšku, kreativnu i dizajnersku organizaciju od jedne osobe do preko 50 širom svijeta. Sa svojim timom radi na provođenju nove vizije i estetike brenda pod poduzetničkim nazivom „Pravila se ne primjenjuju“, s ciljem promjene percepcije brenda i kulture, dok ponovo uvodi Esprit na tržišta Sjeverne Amerike, Azije i Europe.

Prije nego što je došla u Esprit, Ana je bila brand direktorica u tvrtki Banana Republic, gde je postavila novi kreativni i dizajnerski pravac, što je rezultiralo impresivnim povećanjem prodaje od 27 posto. Prije toga, Ana je zauzimala izvršne pozicije u Mansur Gavriel, David Yurman i Rebecca Minkoff.

Ana Anđelić je 2021. godine objavila knjigu „The Business of Aspiration“, koja istražuje promjene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala kojeg stječu potrošači i brendovi. Njena bogata karijera uključuje pozicije senior brand menadžera u Spring Studios i Droga5, gde je radila, između ostalog, s brendovima kao što su Sotheby’s, Sergio Rossi, Belvedere, Moët Hennessy, PUMA, H&M, Topshop i Topman, Tom Ford i MCM.

Često je član žirija za kreativne nagrade u reklamnoj i luksuznoj industriji, a njeni govori i radovi su cijenjeni širom svijeta. Ana surađuje u publikacijama kao što su Harvard Business Review, Fast Company, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Form Design Magazine, Frame Magazine, Luxury Daily, Lean Luxe, Glossy i Campaign. Također je dopisnik za Business of Fashion, Financial Times, British Vogue, FT’s “How to Spend It,” i Vogue Business, te ekspertna suradnica za kompanije koje se bave predviđanjem trendova kao što su The Future Laboratory, Red Scout i WSGN.

Ana Anđelić je sinonim za inovaciju i liderstvo u marketingu luksuznih brendova jer inspirira generacije stručnjaka širom svijeta.

Sponzori na Forbes Summitu.