Forbesov summit poduzetnika mlađih od 30: Od Kendall Jenner do Machine Gun Kellyja
“Sljedećih nekoliko dana moglo bi vam promijeniti život,” rekao je osnivač Forbesove liste uspješnih poduzetnika mlađih od 30 godina, Randall Lane, na otvorenju Forbesovog summita “30 Under 30” u Clevelandu 8. listopada.
“U prostoriji ste ne samo sa svojim potencijalnim poslovnim partnerima, već i potencijalnim kupcima. Ako ništa od toga ne upali, garantiram vam da će barem dvoje od prisutnih završiti u braku,” rekao je Lane.
U intervjuima i okruglim stolovima, mladi poduzetnici tijekom trodnevnog summita govorili su o svojim iskustvima.
Bogati program zaključen je partyjem u legendarnoj Rock & Roll Kući slavnih u Clevelandu, a domaćin je bio Machine Gun Kelly. Posjetitelji su mogli štetati kroz muzej, a neki su i zapjevali s bendom.
Glazba, hrana i moda: Machine Gun Kellyjeva strategija za izgradnju carstva
Machine Gun Kelly kasno se u životu zainteresirao za kavu. Kada je prolazio kroz veliku životnu krizu, nije se želio okrenuti drogi i alkoholu, već je promijenio svoju rutinu. Ušao je u industriju kave i 2020. godine pokrenuo kafić i restoran 27 Coffee Club.
“To je više od kave,” rekao je urednici Forbesove sekcije Under 30, Kristin Stoller. “Kao glazbenik i umjetnik, želio sam izgraditi brend za kreativce.”
Danas 27 Coffee Club prodaje kavu, koktele i još štošta drugo sa svoje lokacije u centru Clevelanda. Machine Gun Kelly planira proširiti brend u regiji, ali i u inozemstvo, primarno u Tokio, kaže.
No Cleveland je bilo srce koje je kompanija trebala pri pokretanju, dodaje.
“Potrebni su vam temelji koji će biti neuništivi,” rekao je publici. “Sve što sam ovdje izgradio ima potporu koja nikada neće nestati.”
Također je osnovao i rodno neutralni brend za nokte UN/DN LAQR, a planira i pokrenuti novu diskografsku kuću, najavio je na pozornici.
Ipak, Machine Gun Kelly kaže da je njegovo najveće postignuće “to što se ne fokusiram na postignuća kao nešto što mi daje značenje.”
“Morate pronaći način voljeti sebe kao osobu, a ne se identificirati kroz karijeru,” rekao je.
Budućnost je električna
Kada je John Walsh imao 25 godina, odlučio je da želi ostaviti pozitivan i mjerljiv trag na čovječanstvo.
Pokrenuo je tvrtku Endera koja proizvodi električna vozila poput šatlova i školskih autobusa. Potpisao je ugovore s vladom vrijedne pola milijarde dolara, a izgradio ogromnu tvornicu u saveznoj državi Ohio.
“Morate stvari napraviti čišćima i jeftinijima,” rekao je govoreći o svojim vozilima. “To je jedini način da ostavite pozitivan trag. Inače govorimo samo o trendu.”
Kupuj dok skrolaš: Nova pravila u maloprodaji
Jeste li ikada nešto kupili direktno s Instagrama? U digitalnom dobu u kojem postoje tisuće opcija kupnje preko interneta, veterani pronalaze nove načine kako držati korak s vremenom.
Paige Mycoskie osnovala je kompaniju za odjeću inspiriranu 70-im godinama prošlog stoljeća, Aviator Nation, što ju je učinilo multimilijunašicom. Priznaje kako je prisutnost na internetu danas važna za svakog trgovca, no poziva osnivače da ne zaborave ono najvažnije: svoj proizvod. Mycoskie je poduzetnike podsjetila da bez solidne poslovne strategije i kvalitetnih proizvoda, kao i korisničke usluge, privlačenje pozornosti na društvenim mrežama ne znači ništa.
“Digitalni marketing nevjerojatno je važan za promet, ali najvažnije je da svom kupcu nudim odlilčan proizvod o kojemu će oni htjeti pričati,” rekla je.
Maloprodaja u postpandemijskom razdoblju vrlo je dinamična, no 29-godišnji Robert Felder, suosnivač održivog modnog brenda Bearbottoms, kaže kako je najbolja stvar to što je pandemija ljude natjerala da postanu kreativniji.
Felder je svoju kompaniju osnovao prije gotovo deset godina, izradivši internetsku stranicu od temelja, a sam je slao kupljene proizvode. Danas koristi umjetnu inteligenciju koja odgovara svakoj recenziji kupaca koju dobije, što pojačava vidljivost brenda.
“Ako znate što radite, taj alat može vam nevjerojatno poboljšati učinkovitost,” objašnjava Felder.
Od modela do mogula
Supermodel, zvijezda reality TV-a, a sada i poduzetnica: Kendall Jenner bila je mnogo toga u životu. Svoju manekensku karijeru započela je prije gotovo deset godina, a odrasla je pod povećalom javnosti. Jenner kaže kako je danas njen identitet najviše vezan uz njenu kompaniju za alkoholna pića, 818 Tequila.
“Lagala bih kad bih rekla da nisam ponekad bila zbunjena ili sumnjala sama u sebe,” rekla je 27-godišnja Jenner. “Promjena koju mi je donijelo osnivanje vlastitog biznisa bio je odličan način da upoznam samu sebe.”
Osnivanjem tvrtke, Jenner je slijedila put svoje poduzetničke obitelji. Do kraja 2022. godine, već je prodala preko 120.000 paketa tekile koja se proizvodi na farmi u Jaliscu u Meksiku.
Prvo osnivanje tvrtke može biti zastrašujuće bez obzira na to jeste li globalna zvijezda ili ne, ali Jenner kaže kako je naučila biti pozitivna, ali i priznati vlastite greške.
“Suočavate se s izazovima i griješite. Ako se dobro poznajete i znate kako reagirate na stvari i postupate prema tome, to je vrlo važno,” rekla je. “Mnogo toga treba naučiti, ali integritet i autentičnost uvijek donose pozitivne rezultate.”
Jenner govori iz iskustva: kada je prvi put objavila da pokreće brend tekile, optužili su ju za prisvajanje tuđe kulture. Kaže kako se sada želi fokusirati na marketing svoje tvrtke kao društveno svjesnog brenda. Ispričala je kako njena tvrtka prikuplja vlakna agave koja su višak u proizvodnji i od njih proizvodi cigle koje potom donira zajednicama u Meksiku. Ta izjava izazvala je glasan pljesak prisutnih, još jednom dokazavši kako Jenner zna nastupati pred publikom.
Autor originalnog članka: Forbes
Link: Forbes Under 30 Summit: Entrepreneurs From Kendall Jenner to Machine Gun Kelly Talk Business In The Digital Age
(Prevela: Nataša Belančić)