Atlantic Grupa dobila odobrenje Komisije: Preuzima Strauss Adriatic, srpsku tvrtku koja drži poznate brendove kave
Ova integracija važan je doprinos razvoju kategorije kave u Srbiji i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova, poručili su iz Atlantic Grupe, regionalne kompanije u većinskom vlasništvu poznatog hrvatskog poduzetnika Emila Tedeschija
Atlantic Grupa 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfoliju. Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetno odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
„Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe prema jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki udio. Verujem da svi mi – kao gospodarski subjekti, menadžment obje kompanije, zaposleni i tržište i potrošači – možemo biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru naše regije uvijek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području Jugo-istočne Europe, i nastavljamo raditi u istom smjeru. Iznad svega, želim iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i kolegicama i kolegama koji ulaze u naš sustav, te se radujemo rastu i razvoju koji je pred nama“, komentirao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja kava, slatko i slano, Mate Štetić.
„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo do sada ostvarili i uvjereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje sa kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.
Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji i jačanje konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova. – naglasili su u priopćenju tvrtke koje je u četvrtak, 29. veljače upućeno medijima.
Prije nekoliko dana Atlantic Grupa je objavila godišnje izvješće u kojem je naglašen značajan rast prihoda i dobiti, a u samom izvješću je navedeno da akvizicija u Srbiji, preuzimanje kompanije Strauss Adriatic, još nije okončano jer odobrenje zaključenje transakcije iziskuje odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. Svega dva dana kasnije stiglo je očekivano odobrenje Komisije, a biti će zanimljivo vidjeti detalje obrazloženja, s obzirom da je naglašeno da je odobrenje – uvjetno. Kako se već ranije pisalo, dogovorena vrijednost transakcije iznosi 40,5 milijuna eura.