Talijanski studio osmislio mega jahtu s modernim cepelinom. Nadaju se pozivu Elona Muska
Studio Lazzarini koji u svojim modernim projektima voli retro prizvuk, osmislio je jahtu čija bi gradnja koštala oko milijardu američkih dolara. U njezinom gornjem dijelu nalazio bi se zračni brod, moderna verzija talijanskog cepelina Norge iz 20-ih godina prošlog stoljeća.
Talijanski dizajnerski studio Lazzarini čiji moto je „Mislite na budućnost, nikad nemojte zaboraviti prošlost“ napravio je koncept megajahte Colossea opremljene modernim cepelinom. Naziv Colossea spoj je riječi Colossus i Sea (kolos i more, op.FH.), ali donekle asocira i na koloseum. Upravo na njega podsjeća središnjica broda koja se vidi nakon što se cepelin podigne u zrak.
Kao i u drugim svojim projektima, studio je i u ovome inspiraciju našao u prošlosti. Talijanski cepelin Norge završen 1923. godine, poznat je po tome što je dvije godine kasnije izveo prvo potvrđeno putovanje do Sjevernog pola. Začetnici te ekspedicije bili su istraživač Roald Amundsen, pilot i dizajner cepelina Umberto Nobile, bogati američki avanturist i istraživač Lincoln Ellsworth i Norveški aero-klub.
Zajednički zapovjedni most za brod i zračni brod
Jahta Colossea zamišljena je kao brod dug 204 metra, na čijem gornjem dijelu bi bio spojen cepelin. Dizajn i dimenzije letjelice kopija su nekadašnje, no bila bi izrađena od naprednih materijala i tehnologija današnjice. Glavni materijal bila bi karbonska vlakna, a pokretalo bi je osam električnih motora. Za brod bi bila prikačena elektromagnetskim blokovima, a prilikom polijetanja trebao bi otkačiti i vitla.
Cepelin bi lebdio zahvaljujući vodiku u plinovitom stanju (H2), a kao gorivo za stvaranje energiju koristio bi solare i vodik u tekućem stanju (LH2). Maksimalna brzina cepelina bila bi oko 165 kilometara na sat, a jahte 22 čvora. Propelari cepelina mogli bi biti i podrška kretanju jahte.
Jahta i letjelica imali bi zajednički zapovjedni most, iz kojeg bi kapetan mogao manevrirati s oba prijevozna sredstva. U slučaju odvajanja cepelina od broda, jahtom bi se moglo upravljati i iz niže pozicioniranog zamjenskog zapovjednog mosta.
Poziv Musku – jer on još nema jahtu
Zračni brod može primiti 24 putnika i 10 članova posade, dok jahta nudi 22 apartmana za 44 gosta te kabine za 20 članova posade.
Jahta je za sada koncept, a iz Lazzarini studija kažu kako troškove stvarne gradnje procjenjuju na milijardu dolara. S obzirom da nema previše svjetskih bogataša koji žele i mogu toliko potrošiti na brod, u svom videu porukom koju vuče cepelin pozivaju Elona Muska da im se javi. Vlasnik Tesle jedan je od superbogataša koji nemaju vlastitu jahtu. To je donedavno vrijedilo i za Facebookovog Marka Zuckerberga koji je nedavno potrošio 323 milijuna dolara na jahtu i prateći brod.