Luksuzni baloneri i torbice Burberry ne idu kao prije, vlasnici smijenili direktora
Potrošnja luksuzne robe je u padu. To se posebno odrazilo na brend Burberry koji već neko vrijeme ne ide u zadovoljavajućem smjeru. Zbog velikog pada prodaje, smijenjen je njezin izvršni direktor
Britanski luksuzni brend Burberry odlučio je zamijeniti svog izvršnog direktora nakon još jednog razočaravajućeg kvartala u kojem je prodaja pala više od 20 posto.
Jonathan Akeroyd odmah napušta Burberry – objavila je tvrtka u svojoj objavi o dobiti u ponedjeljak. Zamijenit će ga Joshua Schulman, veteran luksuzne odjeće koji je bio izvršni direktor u Coachu i Michaelu Korsu. Akeroyd je u ulozi proveo samo dvije godine.
Kako je objavio CNN, globalno usporavanje potrošnje luksuzne robe također je natjeralo Burberry da izda upozorenje o profitu i ukine dividendu. Sredinom dana, vrijednost dionice na Londonskoj burzi pala je za 17 posto.
Proširit će ponudu, redizajniraju web
U svojoj procjeni, predsjednik Burberryja Gerry Murphy nazvao je tromjesečje 168 godina starog brenda “razočaravajućim”, a tržište luksuza “izazovnijim od očekivanog”.
“Poduzimamo odlučne korake kako bismo izmijenili našu ponudu, kako bismo je bolje prilagodili glavnim klijentima Burberryja, istovremeno pružajući relevantne novosti”, napisao je Murphy. “Očekujemo da će radnje koje poduzimamo, uključujući smanjenje troškova, početi donositi poboljšanja u drugoj polovici godine te ojačati našu konkurentsku poziciju i poduprijeti dugoročni rast.”
Burberry, koji je najpoznatiji po svojim balonerima i torbicama, pomaknut će fokus na ciljane potrošače visoke klase i ponuditi veći broj svakodnevnih luksuznih predmeta. Također planira pokrenuti novu web stranicu u kolovozu.
Modna kuća godinama ima pad prodaje i profita, a prema Neilu Saundersu, analitičaru maloprodaje i direktoru GlobalData Retaila, čini se da se stvari pogoršavaju. On misli kako je to zbog kombinacije slabije potražnje za luksuznom robom i smjera brenda.