Proizvođač Nutelle sprema veliku promjenu: Nova verzija namaza stiže na jesen

Svijet Forbes Hrvatska 4. srp 2024. 17:12
featured image

4. srp 2024. 17:12

Ferrero planira na tržište staviti novu verziju Nutelle koja neće imati sastojaka životinjskog podrijetla

Čokoladni div Fererro lansira vegansku verziju popularnog namaza Nutella koja će se ove jeseni naći u prodaji u supermarketima u Italiji.

Porijeklo Nutelle može se pratiti unatrag do Drugog svjetskog rata kada je kakao bio ograničen i skup. Kao rezultat toga, proizvođači čokolade tražili su nove načine proizvodnje koristeći zamjenske sastojke poput lješnjaka. Prva staklenka čokoladnog namaza prodana je 1964. godine u talijanskom Pijemontu. Kultni logotip tvrtke pojavio se sljedeće godine, a prodaja se proširila iz Italije u Njemačku, Francusku i Australiju.

Danas je nadaleko poznati čokoladni namaz od lješnjaka moguće pronaći u vitrinama diljem svijeta. Međutim, ljudi na fleksitarijanskoj prehrani, kao i oni koji moraju izbjegavati laktozu, morali su pronaći alternativu Nutelli zbog toga što sadrži mliječni aditiv. Fererro se nada kako će njegov iskorak u biljni namaz koji prati nove prehrambene trendove donijeti uzbuđenje takvim kućanstvima.

Vijest o dolasku Nutelle na biljnoj bazi dolazi nakon godine značajnog rasta proizvodnje koja je dosegla 500 tisuća tona te povećanja prodajnog rezultata od 20 posto, piše Euronews.

Izvršni direktor Gruppo VèGèa Giorgio Santambrogio potvrdio je Fererrovu objavu na LinkedInu rekavši kako je njegova tvrtka “ponosna što je prvi trgovac koji je obaviješten o Fererrovim inovacijama”.

nutella
Prva staklenka čokoladnog namaza Nutella prodana je 1964. godine u talijanskom Pijemontu, Foto: Profimedia

Što znamo o veganskoj Nutelli

Cilj nove inačice čokoladnog namaza je doprijeti do domova fleksitarijanaca koji žele smanjiti proizvode životinjskog podrijetla u svojoj prehrani. Procjenjuje se da u Italiji oko 12 milijuna ljudi spada u tu kategoriju.

Osim toga, proizvod će ciljati na osobe koje ne podnose laktozu, budući da novi recept biljne Nutelle sadrži samo biljne sastojke. Fererro tvrdi kako će unatoč toj promjeni okus Nutelle ostati isti. 

Naziv robne marke Nutella Plant Based registriran je prošlog prosinca u Italiji i Njemačkoj. Proizvod ulazi na talijansko tržište biljnih proizvoda čija se vrijednost procjenjuje na oko 680 milijuna eura, a mliječne alternative čine oko 310,4 milijuna eura prodaje.