Zagrebačka pivovara objavila značajan rast: Dnevno se prodavalo 510 tisuća litara piva

Aktualno Forbes Hrvatska 3. srp 2024. 15:49
featured image

3. srp 2024. 15:49

Zagrebačka pivovara, najveća pivovara u Hrvatskoj, objavila je u izvješću za prošlu godinu značajan rast – i u proizvodnji piva i u dobiti tvrtke, piše Danica.hr

Zagrebačka pivovara u revidiranom poslovnom izvješću tvrtke za 2023. godinu objavila prodaju od 176 milijuna eura, što je 17 posto više nego predlani, piše Danica.hr. Pritom je volumen prodanog piva iznosio 1,86 milijuna hektolitara, što je 2 posto više nego prethodne godine. To bi, ugrubo, značilo kako su u pivovari lani u prosjeku digli prodajne cijene za 15-ak posto.

Zagrebačka pivovara lani je, dakle, prodala 186 milijuna litara piva, odnosno u prosjeku oko 510.000 litara svaki dan. Riječ je o ukupnoj prodaji na domaćem i stranim tržištima.

Neto dobit iznosila je 35 milijuna eura i bila je veća za čak 35 posto. Cijeli će se iznos isplatiti vlasniku pivovare, tvrtki Cervesia Zagreb koja je pak u vlasništvu češkog Staropramena, a koji je dio američke pivarske kompanije Molson Coors.

Prema podacima AC Nielsena, lani je prodaja piva u maloprodajnim kanalima u Hrvatskoj pala za 0,6 posto, a Zagrebačka pivovara, prema podacima iste agencije, tržišni je lider s udjelom od 40 posto. Radi se o jednoj od najstarijih hrvatskih pivovara, osnovana je 1892. godine, a njezin ključni brend je – Ožujsko pivo.

Pivovara je lani zapošljavala 580 radnika čija je prosječna neto plaća iznosila 2050 eura, odnosno 120 eura više. Predsjednik Uprave, Miroslav Holjevac, i još dvije članice Uprave (Slavica Kozina i Alina Ružić) i troje direktora sektora zarađivalo je u prosjeku 13.800 eura bruto mjesečno (s bonusima), što je 2200 eura više nego godinu prije.