Prva godina Forbesa Hrvatska: Ključno mjesto na mapi poslovne zajednice
Forbes Hrvatska s ponosom obilježava prvu godinu od osnutka, razdoblje tijekom kojeg se etablirao kao nezaobilazan izvor informacija i inspiracije za poslovne lidere diljem regije. S naglaskom na ekskluzivne priče, intervjue s najutjecajnijim akterima i analize koje osvjetljavaju ključne ekonomske i društvene teme, Forbes je zauzeo važno mjesto na karti regionalne poslovne zajednice.
U prvoj godini, Forbes Hrvatska je zajedno s ostalim Forbes izdanjima uspio redefinirati standarde poslovnog novinarstva, donoseći publici sadržaje koji nisu samo informativni, već i inspirativni. Kroz digitalno izdanje, ali i TV emisiju koju smo prvi u svijetu pokrenuli pod Forbes licencom, čitateljima i gledateljima nudimo jedinstvenu perspektivu i promoviramo vrijednosti ključne za razvoj modernog biznisa.
Urednica Đurđica Klancir ističe da je Forbes Hrvatska u samo godinu dana postao priznat poslovni medij na zahtjevnoj sceni, s kontinuiranim rastom čitanosti i otvorenom komunikacijom s poduzetnicima, menadžerima, analitičarima i političarima. Forbes Hrvatska donio je desetke ekskluzivnih vijesti, pratio ključne promjene i predstavljao inspirativne priče i etabliranih i novih lidera.
“Ljudi su nam bili i ostali u fokusu. Forbes Hrvatska ne piše općenite priče u kojima se izostavljaju imena kada se govori o problemima ili potezima koje treba razjasniti. Forbes Hrvatska ne skriva, niti preskače. Kad ‘listamo’ proteklih godinu dana – kod nas dominiraju lica”, naglašava ona te dodaje da je iznimno ponosna na činjenicu da je Forbes Hrvatska pokrenuo i svoju TV emisiju.
Kroz izvrsnu suradnju s kolegama iz drugih regionalnih Forbes izdanja, Forbes Hrvatska brzo donosi vijesti o poslovnim potezima iz susjednih zemalja. Ova sinergija omogućila je i organizaciju Forbes Power Women’s Summit-a, gdje je posebno naglašena posvećenost osnaživanju ženskog liderstva u regiji.
“Sve počiva na jakom, autorskom novinarstvu – kvalitetnom, beskompromisnom, koje čitateljska publika već prepoznaje kao naš zaštitni znak”, kaže Klancir. “Godinu dana kasnije, čvrsto stojimo na hrvatskoj medijskoj sceni, drugačiji od drugih, sa željom da doprinesemo razvoju.”
Tijekom protekle godine, Forbes Hrvatska ostvario je milijune pregleda na portalu, društvenim mrežama i kroz naš tjedni newsletter. Najčitaniji tekstovi u proteklih godinu dana bili su analiza presude Europskog suda koja se bitno reflektira na postupke javnih nabava, liste tvrtki s najvišim prosječnim plaćama i reakcije na novi obračun plaća. Uz ove tekstove iznimno su čitane i priče o uspješnim poduzetnicama i poduzetnicima, ili kreatorima malih biznisa koji se trude opstati. Pisali smo o mladiću iz Podgore koji je postao menadžer u snježnom hotelu u Norveškoj, o hrabroj slastičarki, o obrtniku koji još uvijek ručno šiva kišobrane, o poduzetniku koji je od ruševne kurije napravio fascinantan hotel…i o još mnogo posebnih ljudi. A čitanost tih tekstova jasno pokazuje koliko su bili inspirativni.
Forbes Hrvatska nastavlja s jasnim ciljem – biti vodeći poslovni medij, s još mnogo ekskluzivnih priča, analiza i intervjua s liderima. Hvala vam što ste dio našeg putovanja!