Atlantic odustao od Kale i Kalničke vode, a najavljuje skore inovacije iz istog pogona
Iza odluka o gašenju proizvodnje mineralne vode u studenome je, kažu u Atlanticu, ideja reorganizacije i plasman novih proizvoda, a Slaven Romac, glavni direktor strateškog poslovnog područja Pića u grupi, kaže da će uskoro objaviti inovacije iz tog pogona
Atlantic grupa u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija prestaje ovog mjeseca s proizvodnjom i distribucijom Kale, prirodne mineralne vode, i Kalničke, gazirane prirodne mineralne vode.
Kako kažu, odlučili su se za značajnog reorganizaciji asortimana u svom strateškom poslovnom području Pića, a kao dio tih promjena u studenome se prekida proizvodnja i distribucija brendova Kala i Kalnička.
„Ova odluka neće imati utjecaja na linije i zaposlenike, osim u smislu dodatnog razvoja i ulaganja, budući da je konačna ideja reorganizacije iskorištavanje kapaciteta za proizvodnju i plasman na tržište novih proizvoda više dodane vrijednosti. Vjerujemo da će ova reorganizacija, uz pojačan fokus na inovacije i profitabilan rast, donijeti svježinu u naš asortiman i osigurati još bolje poslovne rezultate“, stoji u poslovnom izvještaju Atlantic grupe za prvih devet mjeseci.
Zamolili smo za dodatan komentar odluke o prestanku proizvodnje Kale i Kalničke, ali Slaven Romac, glavni direktor strateškog poslovnog područja Pića u Atlantic Grupi, u odgovoru nije otišao dalje od objašnjenja iz korporativnog izvješća. Najavljuje pritom da će “o konkretnim inovacijama koje dolaze iz našeg pogona u Apatovcu uskoro moći obavijestiti tržište.“
Kalničke vode kupili 2010. godine
Kala i Kalnička, čiji je izvor Apatovec na Kalniku, proizvodila se u sklopu punionice Atlantic Cedevite, gdje se puni i CedevitaGo. Atlantic je preuzeo Kalničke vode 2010. godine od Badela 1862, što je tada u poslovnom izvještaju opisano kao „još jedna manja akvizicija“, a mediji su izvijestili da se radilo o oko 11 milijuna eura. Iste je, godine, naime, Atlantic proveo svoju veliku akviziciju – Drogu Kolinsku, a ta je transakcija iznosila 382 milijuna eura.
Od pića je Atlantic u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od 90,8 milijuna eura, što je rast od 10,4 posto u odnosu na isto razdoblje 2023. godine. Navodi se da je rast prihoda zabilježen na svim regionalnim tržištima, a najveći u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH, a među brendovima se ističu Cockta i Cedevita.
Prošle godine je kompanija za Kalu pokrenula i kampanju „Jedna Kala, jedno hvala“ (u sklopu koje su građani mogli javno zahvaliti članovima dobrovoljnih vatrogasnih društava „na njihovom stalnom i nesebičnom angažmanu tijekom ljeta“), a uz to je osigurana i financijska donacija te zalihe vode. Kao rezultat toga, Kala je u 2023. godini „rasla i količinski i vrijednosno u kategoriji mineralnih negaziranih voda“, stoji u godišnjem izvještaju grupe.