MIT Bootcamps program o inovativnom vodstvu održava se prvi puta u Zagrebu

Hrvatska Nikolina Oršulić 28. velj 2024. 17:45
featured image

28. velj 2024. 17:45

Nakon Brisbanea, Tokija, Sao Paola i drugih svjetskih destinacija, Zagreb će biti domaćin Bootcamps programa prestižnog Massachusetts Institute of Technology na temu Innovation Leadership koji će se održati od 8. do 14. lipnja na Sveučilištu Algebra

Massachusetts Institute of Technology (MIT) odlučio je svoj sljedeći Bootcamps program na temu inovativnog vodstva održati na novom zagrebačkom kampusu Sveučilištu Algebra. Bootcamps počinje 8. lipnja i trajat će tjedan dana tijekom kojih će se provoditi radionice, predavanja i seminari.

Znakovito je što je upravo Zagreb domaćin prestižnog programa s obzirom na svoju dugu povijest inovacija, kazao je Hrvoje Josip Balen, član Uprave Sveučilišta Algebra, podsjećajući na hrvatske izume poput padobrana, torpeda, izmjenične struje, bežičnog prijenosa, kemijske olovke te prikupljanja otisaka prstiju. Istaknuo je pritom i neke suvremene inovativne tvrtke poput Rimac Grupe, Infobipa, Aircasha i Photomatha.

“Danas je Hrvatska u usponu tehnološkog startup i IT tržišta opremljenog kvalitetnim talentima i ogromnim kreativnim potencijalom. Nakon Brisbanea, Tokija, Sao Paola i drugih svjetskih destinacija, Zagreb i Algebra ugostit će mlade poduzetne ljude iz cijelog svijeta na ovom jedinstvenom, intenzivnom sedmodnevnom programu kojeg će pratiti i dodatne aktivnosti – TREK  kao trodnevna kombinacija učenja i turističkog razgledavanje te Innovation Leadership konferencija”, rekao je Balen u ponedjeljak na predstavljanju programa kojem je prisustvovala i direktorica MIT Bootcampsa Hanna Adeyema.

Ona je naglasila kako je dosad već više od 41 milijun ljudi saznalo za Innovation Leadership Bootcamps program koji će biti održan u Zagrebu, putem digitalnih kanala oglašavanja. Interes za sudjelovanjem je iskazalo 3.000 ljudi, a kroz selekcijski proces ih je prošlo nešto više od 40. “To je ogromna prilika i za brendiranje i veću prepoznatljivost Hrvatske kao zemlje u kojoj se nalaze inovatori i uspješni poduzetnici”, dodala je.

Adeyema je objasnila i kako je misija Opening Learning MIT programa širiti ideje i kulturu MIT-a prema što široj i raznovrsnijoj publici. MITx i Bootcamps platforme samo su jedan dio tog procesa, kroz koje godišnje prođe preko 17 milijuna polaznika, od čega 69 posto njih dolazi iz drugih država, ne iz SAD-a. Usput je istaknula trenere, instruktore i predavače koji u Bootcamps programima poduzetnike uče kako primijeniti naučene koncepte, što je, smatra, u vremenu tehnoloških i ekoloških izazova, važnije nego ikad.

Predstavljanja MIT Bootcampa u Zagrebu na Sveučilištu Algebra, Foto: Krešimir Pletikosa

Samom Bootcampsu prethodi TREK program koji će se održavati tri dana u Rovinju, Puli te Svetoj Nedelji, a bavit će se produkt menadžmentom. To je jedna od mikrokvalifikacija HKO razine 6 koju je Sveučilište Algebra nedavno akreditiralo. Partneri TREK-a hrvatski su startupi i jednorozi – Rimac i Infobip koji će mladim entuzijastima iz cijelog svijeta pružiti uvid u svoje poslovne procese, pokazati im svoje postrojenje i kampuse te ih kroz kratki program podučiti kako uspješno upravljati suvremenim digitalnim proizvodima.

Na MIT Bootcampsu sudionici će raditi s raznolikim timovima ambicioznih poduzetnika iz cijelog svijeta i uhvatiti se u koštac s realnim izazovima uz podršku trenera obučenih na MIT-u. Na predstavljanju programa istaknuto je i kako će polaznici u jednom tjednu doživjeti uspone i padove izgradnje poduzetničkog pothvata, za što su obično potrebne dvije do tri godine.

Program podržava Ministarstvo turizma i sporta, sponzor mu je Hrvatska pošta. U tijeku su prijave, a do 13. ožujka u prodaji su early bird kotizacije.