Kaufland najavio širenje, uložio 19 milijuna eura u novi objekt za distribuciju
Kaufland je prošle godine u svojih 48 trgovina u više od 30 gradova imao prihod od 738,3 milijuna eura (rast od 14 posto) i dobiti od 12,2 milijuna eura (rast od 37,5 posto). Ispred njega na hrvatskom su tržištu po ostvarenim prihodima Konzum, kao najveći lanac, potom Lidl, Spar i Plodine
Peti trgovački lanac po veličini u Hrvatskoj, Kaufland, objavio je u četvrtak da će do kraja godine otvoriti dvije nove poslovnice te će broj trgovina narasti na 50, a najavljuju i daljnju ekspanziju.
U svom priopćenju te planove nisu konkretizirali, ali zbog njih su upravo pustili u pogon dodatni objekt u sklopu logističko-distributivnog centra u Jastrebarskom, čime mu ukupna površina sada iznosi 92 tisuće četvornih metara. „Bilo je nužno stvoriti uvjete za dostavu veće količine artikala“, objasnili su.
Kaufland je prošle godine u svojih 48 trgovina u više od 30 gradova imao prihod od 738,3 milijuna eura (rast od 14 posto) i dobiti od 12,2 milijuna eura (rast od 37,5 posto). Ispred njega na hrvatskom su tržištu po ostvarenim prihodima Konzum, kao najveći lanac, potom Lidl, Spar i Plodine.
Član Uprave za Prodaju i logistiku u Kauflandu, Martin Marić, je investiciju od 19 milijuna eura u proširenje logističko-distributivnog centra opisao važnom za budućnost.
Kaufland je, kao i Lidl, dio velike njemačke grupacije Schwarz koja ukupno ima 575 tisuća zaposlenika, posluje u 32 zemlje, a u prošloj godini je prihod od prodaje dosegao 167,2 milijarde eura (rast u odnosu na 2022. godinu od 8,5 posto). Pritom je Lidl imao prihod od 125,5 milijardi eura (rast 9,4 posto), a Kaufland 34,2 milijarde eura (rast 7,8 posto).