Beyonce, planetarno popularna zvijeda i uskoro milijarderka, lansirala je i viski – imena SirDavis

Ljudi Forbes 21. kol 2024. 17:45
featured image

21. kol 2024. 17:45

Celebrity brendovi žestica već postoje, no ako je s nekim proizvodom povezana Beyonce, to je potpuno druga priča.

Legendarna američka pjevačica Beyonce ima novi brend: viski inspiriran japanskim stilom, imena SirDavis, nastao u suradnji s Moët Hennessyjem.

Za razliku od mnogih brendova žestica iza kojih stoje zvjiezde, koje često djeluju kao da je netko samo na bocu zalijepio etiketu s poznatim imenom, SirDavis se predstavlja kao pravo malo umjetničko djelo, proizvod ljubavi prema viskiju, u koji je sama Beyonce Knowles-Carter bila uključena od početka do kraja, započevši od samog imena.

Zvijezda je osobno sudjelovala u dizajnu boce

Cameron George, globalni čelnik za SirDavis, kaže kako je Beyonce sudjelovala u dizajniranje svakog aspekta boce.

“Beyonce je oduvijek voljela viski, što nam je i rekla na prvom sastanku koji smo imali za razvoj SirDavisa,” prisjetio se George sastanka u Beyonceinom domu u Los Angelesu prije dvije godine. “Viski joj je u krvi. Upotrijebila je riječ ‘kismet'”.

SirDavis je ime dobio po pradjedu pjevačice, Davisu Hogueu, koji je prema riječima Georgea tijekom američke prohibicije bio krijumčar alkohola. Kada je Beyoncein otac posjetio svog djeda u destileriji, bio je to prvi put da je čuo kako netko crnca oslovljava s “gospodine”, opisuje George.

Veličina boce odmah se primijeti. Mnoge boce viskija su malene i okruglaste, ali boca SirDavisa je visoka, sa zaobiljenim rubovima. Izgleda više kao skulptura ili vaza koja će se isticati na polici.

“Postojala je namjera u dizajnu boce i pakiranja,” kaže George. “Beyonce nam je rekla jednu prekrasnu stvar dok je opisivala tenziju između muževnog i ženstvenog, pitajući se – zašto ne može biti oboje?” Ova tenzija ogleda se u dizajnu boce SirDavisa.

Dr. Bill Lumsden, čelnik za destilaciju i kreiranje viskija za Glenmorangie Company (također pod krovnom tvrtkom LVMH), kaže kako je viski kombinacija 51 posto raži i 49 posto ječmenog slada, koji daje određeni “škotski štih”. “Proizvodili smo američki viski s okusima Škotske i Japana.”

Ipak, čak i fanovi burbona neće biti razočarani kada kušaju SirDavis koji se odlikuje snažnim notama meda, briochea i marmelade od naranče. SirDavis prolazi kroz dvije faze odležavanja: prvi put u bačvama od američkog hrasta, a drugi put u bačvama za šeri sorte Pedro Ximenez.

“Okus je čist i izbalansiran, iznimno blag i pitak,” kaže Lumsden, dodajući kako u njemu mogu uživati i veliki poznavatelji i oni koji viski piju tek povremeno.

FOTO: Silo/Mega / The Mega Agency / Profimedia

Iako Beyonce voli japanski viski, Lumsden kaže kako su na sastanku počeli razmišljati o profilima okusa bliskijima škotskom viskiju, kao i američkim i irskim brendovima. Lumsden je priznao kako je bilo vrlo izazovno razviti blend viskija koji točno odražava brend Beyonce. “Ona ima ogromnu osobnost i puna je života,” kaže.

Nakon što su se dosjetili nekoliko ideja i krenuli u proizvodnju, pjevačica se nastavila sastajati s timom Moët Hennessyja kako bi sudjelovala u kreiranju finalnog proizvoda.

“Znak pravog genija je njena sposobnost da razumije koncepte s kojima ranije nije bila upoznata. U priču o viskiju ušla je nevjerojatno prirodno,” kaže Lumsden.

Online prodaja je već krenula

Činjenica da je odabrala upravo Moët Hennessy za svoj viski odražava njenu dugogodišnju suradnju s LVMH-om u kojoj se ističe Champagne Armand de Brignac (poznat kao i Ace of Spades), čiji je suvlasnik njeng suprug Jay-Z.

Ipak, iako ovaj novi viski ima financijsku podršku jednog od najvećih konglomerata na planeti, prodaja će biti manja i sporija nego što bi se očekivalo. Očekuje se kako će maloprodajna cijena biti oko 89 dolara po boci. Online pretprodaja je krenula, a službeni datum ulaska u prodaju je 4. rujna. SirDavis će se u početku prodavati u odabranim američkim saveznim državama, kao i kod nekih prodavača u Londonu, Parizu i Tokiju, kao i u duty free dućanima u njujorškoj zračnoj luci John F. Kennedy, i zračnim lukama Los Angeles i San Francisco.

Autor originalnog članka: Rachel King, suradnica Forbesa
Link: Beyonce Launches New Whisky With Moët Hennessy: SirDavis
(Prevela: Nataša Belančić)