Najbolje poduzetnice prema izboru mreže poslovnih žena Woman in Adria

Ljudi Forbes Hrvatska 9. stu 2023. 17:13
featured image

9. stu 2023. 17:13

Mreža poslovnih žena Women in Adria dodijelila je po deveti put nagrade za najbolje poduzetnice u pet kategorija

Nagrada najbolje poduzetnice godine u kategoriji Startup otišla je u ruke mladoj znanstvenici, izvršnoj direktorici i suosnivačici startupa AniBiome Niki Pintar. Kako su objavili organizatori Woman in Adria, AniBiome plasira na tržište organski fermentirane mikronapitke koji se rastapaju u čaši vode.

“Riječ je svjetskoj inovaciji iz wellbeing longevity startupa”, naveli su. Prije osnivanja AniBiome, radila je za Booking.com, Unicredit, EU parlament i keto start-up Gheek, te živjela kao digitalni nomad u Egiptu, Češkoj, Malti i Bruxellesu.

U kategoriji Mikro poduzetnica godine titulu je ponijela Marijana Knezoci, osnivačica i izvršna direktorica produkcijske tvrtke Dreamaker Production, čija je “misija povezivati ljude, savjetovati i obrazovati kroz projekte povezane sa filmom i filmskom glazbom koji dolaze u formatima poputfestivala, konferencija i ekskluzivnih evenata”.

Glorija Ćuravić je osvojila nagradu u kategoriji Perspektivne poduzetnice godine, a  već deset godina uspješno vodi praonicu rublja iWash-uWash u Šibeniku te je krenula je u razvijanje franšize. “Glorija se školovala u Americi gdje je razvila vrlo uspješnu korporativnu karijeru, ali se vratila u rodni Šibenik”, stoji u objavi Women in Adria. U istoj kategoriji je finalistica bila Mateja Bogdanić, direktorica agencije za nekretnine Euro Immobilien.

Najbolja poduzetnica godine u kategoriji Inspirativna poduzetnica je pak Anđela Buconjić Šutija direktorica i vlasnica tvrtke Ano. Izvršna je direktorica s gotovo 30 godina iskustva u osiguranju i upravljanju rizicima te predsjednica Udruženja distributera osiguranja i reosiguranja HGK.

U kategoriji Nasljednica obiteljskog biznisa 2023. godine pobjednica je Maja Brlić Krmić koja već osam godina vodi  Balon Centar koji je, kako kažu organizatori, iz malog zagrebačkog dućana izrastao u tvrtku koja ima čak šest maloprodajnih dućana i široku mrežu veleprodaje.

„Pokrenula je novi segment poslovanja organizacijom evenata, tematskih rođendana, krštenja, pričesti i krizmi, a surađuje s brojnim poznatim licima iz influencer-celebrity svijeta”, kažu u Women in Adria.