Ona promovira male hrvatske proizvođače: Bolje dati pet eura više nego kupiti nešto sumnjivo (video)

Ljudi Nikolina Oršulić 12. lis 2024. 13:08
featured image

12. lis 2024. 13:08

Mlada odvjetnica Lucija Baričić svoju je ideju da promovira proizvode malih hrvatskih proizvođača preko Instagram profila odvela na višu razinu. Osnovala je platformu Mali poduzetnici na kojoj je zastupljeno više od šezdeset hrvatskih brendova i više od 600 proizvoda. Za Forbes Magazin ispričala je kako je sve počelo, s kojim se izazovima susrela te koji su ciljevi platforme

Platforma Mali poduzetnici postoji tek malo više od godinu dana, a na njoj je zastupljeno više od 600 proizvoda šezdesetak hrvatskih malih proizvođača. Ideja o promoviranju njihovog rada osnivačici platforme Luciji Baričić došla je kada je shvatila kako je teško pronaći kvalitetne proizvode malih poduzetnika. Odlučila je stoga na posebnom Instagram profilu Mali poduzetnici ispričati njihove priče.

S vremenom je došla do zaključka kako Instagram profil nije dovoljan te kako bi bilo dobro razviti internetsku stranicu ne bi li proizvođači o kojima piše dobili veću vidljivost i bolji plasman na Google pretraživaču. Prijavila se stoga na Algebrin poduzetnički LAB inkubator i uz mentora Ivu Špigla shvatila da projekt, iako je hvalevrijedan, ne bi trebao ostati na volonterskoj bazi. Mentor joj je dao zadatak da osmisli poslovni model.

“Suprug i ja smo dosta o tome razgovarali i došli do zaključka da bi bilo dobro otvoriti webshop i omogućiti malim poduzetnicima da prodaju proizvode preko naše platforme”, ispričala je Baričić u razgovoru s urednicom emisije Forbes Magazin Teom Johman Nitraj.

Morate biti digitalno prisutni da biste bili konkurentni na današnjem tržištu, no ulaz u taj digitalni svijet nije nešto što je najpovoljnije za poduzetnika koji tek počinje. Morate imati web stranicu, webshop, neprestano investirati u optimizaciju internetske stranice jer će biti nevidljiva u moru stranica, objasnila je osnivačica platforme Mali poduzetnici koja pomaže malim proizvođačima da izbjegnu taj trošak, a osiguraju online vidljivost.

Zasad broj kupaca i proizvođača koje platforma okuplja nisu na razinama koje priželjkuje, ali mlada je poduzetnica koja uz ovaj projekt radi i kao odvjetnica, svjesna je kako je to posao koji se gradi na duge staze. Najbolniji početni koraci – pridobivanje prvih poduzetnika i kupaca već su odrađeni.

Baričić ustraje u cilju da poveća vidljivost i prodaju ze promovira hrvatsko malo poduzetništvo za koje smatra da je izuzetno kvalitetno. Priča ima i humanu komponentu.

Lucija Baričić, osnivačica platforme Mali poduzetnici, pomaže hrvatskim proizvođačima da se istaknu unatoč snažnoj kineskoj konkurenciji, Foto: Privatna arhiva

“Jedan od ciljeva platforme je i pomaganje tim ljudima. Svi oni imaju iza sebe obitelji koje ponekad i ovise o tim brendovima, a teško im se probiti, pogotovo u konkurenciji s kineskim gigantima koji su relativno nedavno izašli na naše tržište”, kaže poduzetnica podrijetlom s Murtera.

Ovaj projekt koji je nastao iz hobija ima i dodirnih točaka s njezinom pravnom strukom.

“Želim podići svijest ljudi, omogućiti im da na jednoj stranici imaju pristup hrvatskim proizvodima. Da osvijeste da je možda bolje platiti pet do deset eura više za naš proizvod, nego platiti manje za manje kvalitetan kineski proizvod koji je proizveden pod upitnim okolnostima kad govorimo o ljudskim pravima.”

Cijeli razgovor s osnivačicom platforme Mali poduzetnici Lucijom Barančić pogledajte u videu: