Proizvođač poznatog sladoleda ukida tisuće radnih mjesta
Unilever, koji proizvodi prehrambene proizvode i sredstva čišćenje, najavio je otpuštanje 7.500 radnika. Ujedno izdvaja i proizvodnju sladoleda u kojoj nastaje poznati Magnum
Britanski proizvođač potrepština za kućanstvo Unilever objavio je u utorak da će ukinuti 7.500 radnih mjesta pokušavajući osigurati uštede za daljnja ulaganja u razvoj. Iz tvrtke su najavili i kako će proizvodnju sladoleda izdvojiti u samostalnu poslovnu jedinicu s kojom žele postati najprodavaniji proizvođač sladoleda u svijetu, javlja STA.
Očekuje se da će Unilever, koji između ostalog proizvodi prehrambene proizvode, kozmetiku i sredstva za čišćenje, postupno smanjivati broj zaposlenih u sljedeće dvije godine. Prema predviđanjima, mjera se uglavnom odnosi na uredske poslove.
Tvrtka ima 128.000 zaposlenika diljem svijeta, uključujući 6.000 u Velikoj Britaniji. Tim je otpuštanjem obuhvaćeno gotovo pet posto ukupne radne snage.
U iduće tri godine na ovaj način žele uštedjeti 800 milijuna eura.
Odjel za proizvodnju sladoleda
Unilever je najavio i izdvajanje proizvodnje sladoleda koja uključuje najpoznatije brendove Ben & Jerry’s i Magnum – u samostalnu poslovnu jedinicu. Kako prenosi AFP, jedinica im već donosi oko osam milijardi eura godišnjih prihoda od prodaje, a očekuje se kako će oni još više porasti nakon odvajanja.
Plan je otvoriti spin-off tvrtku. Očekuje se da će proces započeti odmah, a dovršetak se očekuje sljedeće godine.
“Sjajne vijesti za dioničare u vezi s odjelom sladoleda, koji već neko vrijeme koči cjelokupno poslovanje”, komentirao je Jack Martin, portfeljski menadžer tvrtke Oberon Investments.
Nacrt plana poznat od lani
Martinu je žao što će mnogi ljudi ostati bez posla, „ali Hein Schumacher, izvršni direktor Unilevera, od svog imenovanja je pod pritiskom da postigne bolje rezultate za grupu. Promjene stoga i nisu iznenađenje.”
Prema Reutersu, Schumacher je već u listopadu predstavio planove za pojednostavljenje poslovanja nakon što je priznao da Unilever posljednjih godina nije imao uspješne rezultate. Njegov prethodnik, Alan Jope, u to se vrijeme našao na meti kritika jer je dopustio da broj brendova grupe naraste na oko 400. Kao rezultat toga, uprava je skrenula pozornost sa svojih najboljih brendova