Croatia Airlines predstavila svoj novi vizualni identitet, a stižu i novi zrakoplovi
Croatia Airlines je predstavila svoj novi vizualni identitet. Pored natpisa Croatia sada će biti kvadratići slični onima na repu zrakoplova.
Osvježeni vizualni identitet Croatia Airlimesa predstavljen je u utorak, 18. lipnja. On će se moći vidjeti i na prvom novom Airbus A220 zrakoplovu koji će biti isporučen u srpnju.
Iz kompanije poručuju kako redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvalitetu, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.
Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio:
“Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu, dok Croatia Airlines i dalje, prema mišljenju renomiranih stručnjaka, ostaje jednim od najboljih brendova u svjetskoj avijaciji.“
Grb preoblikovan u dinamični element
Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa rekao je: „Novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom, a prvi dojam o Hrvatskoj od sada je tako još čvršći.
Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. Sve navedeno otvorit će nove mogućnosti, a dodatnoj udobnosti i sadržajnosti naših letova i nadalje će doprinositi i naš putni časopis Croatia kojem danas s posebnim zadovoljstvom čestitam 30 rođendan!“
Predstavljajući osvježeni vizualni identitet, Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja je istaknula: “Svi ćemo se složiti da je Croatia Airlines danas prepoznatljiv brend u Europi i svijetu. Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje, dok sekundarne boje ističu naše južnoeuropsko porijeklo“, te dodala: „Novi znak (logo), redizajn zrakoplova i ažurirane potvrđuju važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i ulogu Croatia Airlinesa za hrvatsku državu. Novim dizajnom osigurana je još bolja prepoznatljivost i vidljivost, dok je rep zrakoplova usklađen sa samim znakom. Ne manje važno, znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance, kroz moderan dizajn u kojem su kvadrati na znaku u poziciji iz koje se odmah prepoznaje rep zrakoplova, što svakako šalje jasnu poruku.“
Do kraja 2027. godine Croatia će imati 15 novih zrakoplova
Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, Croatia Airlines će u potpunosti zamijeniti sve postojeće zrakoplove novima, što predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 posto manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, kapaciteta 149 i 127 sjedala, prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika i efikasniji poslovni model, zahvaljujući kojem će se otvoriti i dodatne prilike u poslovanju uz postupno širenje mreže letova, a što će istodobno osigurati kvalitetniju uslugu i još više zadovoljstvo putnika.
Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220.
Ovo je najveći projekt u povijesti kompanije koji će omogućiti daljnji razvoj te uspješno i održivo poslovanje u budućnosti, no jednako tako i dodatno potvrditi poziciju Croatia Airlinesa kao strateški važnog dijela hrvatske prometne i turističke infrastrukture.