Najveći konkurent Tesle predstavio tri nova luksuzna električna vozila

Aktualno Forbes Slovenija 18. tra 2024. 10:59
featured image

18. tra 2024. 10:59

Glavni konkurent američke Tesle, kineski proizvođač električnih vozila BYD, pokušava se pozicionirati u luksuzni segment.

BYD, koji je prošle godine prestigao američku Teslu i postao najveći proizvođač električnih vozila na svijetu, predstavio je tri nova modela automobila pod svojim premium brendom Fangchengbao, izvještava Reuters.

U utorak, 16. travnja, navečer, BYD je na događaju u Šangaju, koji je bio prenošen uživo, predstavio električni terenski automobil (SUV) Bao 8, kao i konceptni hibrid Super 3 i konceptni sportski automobil Super 9. Tvrtka će ih službeno predstaviti na auto salonu u Pekingu koji počinje krajem sljedećeg tjedna.

BYD nije objavio cijene ili detalje o tome kada će automobili biti dostupni.

Većina ponude pod brendom Fangchengbao uključuje priključni hibridni sustav nazvan Dual Mode Off-Road (DMO). BYD je ovaj sustav razvio kako bi poboljšao terensku vožnju uz bolju potrošnju goriva i visoku snagu, izjavio je glavni znanstvenik tvrtke Lian Yubo na događaju.

Svojim vozilima, BYD izaziva vodeće igrače u segmentu terenskih vozila, kao što su Toyota Land Cruiser, Stellantisov Jeep i proizvođač Jaguar Land Rover pod tvrtkom Tata Motors.

BYD je također predstavio dizajn sportskog automobila Super 9, za što je zaslužan glavni dizajner Wolfgang Josef Egger. Egger je radio s europskim brendovima luksuznih automobila poput Alfa Romea, Audija i Lamborghinija.

Predstavljen je novi luksuzni model automobila BYD; Foto: Profimedia


BYD je krajem prošle godine lansirao Fangchengbao kao jedan od tri premium brenda automobila. Druga dva brenda su Denza i Yangwang.

Također su lansirali hibridni terenac i sportski automobil pod brendom Yangwang, koji se prodaje po cijeni od preko milijun juana (oko 130 tisuća eura).

BYD je objavio da je isporučio gotovo 20 tisuća jedinica modela Bao 5, prvog modela brenda Fangchengbao, otkako je hibridni terenac u studenom ušao na tržište po cijeni od 289.900 juana (38.400 eura).