Rimčevi robotaksiji mijenjaju ime. Zvat će se Verne, po Julesu Verneu

Aktualno Forbes Hrvatska 24. lip 2024. 11:28
featured image

24. lip 2024. 11:28

Novi brend Verne bit će predstavljen u srijedu, 26. lipnja, u Zagrebu, na Rimac Kampusu. Uz novi brend, tvrtka će predstaviti i cjelokupni ekosustav urbane mobilnosti te sve funkcionalnosti buduće usluge.

Od danas Project 3 Mobility, hrvatska kompanija koja razvija novi ekosustav urbane autonomne mobilnosti, postaje Verne. Buduća usluga koju kompanija razvija nosit će ime Verne po Julesu Verneu, slavnom piscu za kojeg se kaže da je čovjek koji je izumio budućnost dok će Verne revolucionarizirati način kako se krećemo u gradovima, priopćili su iz kompanije 

Ime koje se povezuje s inovacijama

“U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću te je bio iznimno točan u svom predviđanju i zato smo upravo po njemu nazvali našu tvrtku Verne. Baš kao što je on pisao priče o nevjerojatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti. Kao što je Jules Verne koristio temu putovanja kao pokretačku snagu u svojim pričama, mi u Verneu koristimo je kao inspiraciju u oblikovanju budućnosti ispunjene maštovitim inovacijama i stvarnim postignućima”, rekao je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu.

Dodao je i da ime Verne povezujemo s idejama o istraživanjima, tehnološkom napretku i ljudskoj znatiželji. 

“Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom”, kaže Morello.

Morello radio za mnoge globalne brendove

Jules Verne je na nevjerojatne načine zamišljao potencijal čovječanstva pa nazvan po tako maštovitom i originalnom autoru, Verne potiče ljudsku sposobnost sanjarenja i istraživanja izvan sfere poznatog. Verneova djela prikazivala su tehnologiju ne kao hladnu bezličnu silu nego kao alat za velike avanture i duboke ljudske odnose. 

Novi brend Verne bit će predstavljen u srijedu, 26. lipnja, u Zagrebu, na Rimac Kampusu. Uz novi brend, tvrtka će predstaviti i cjelokupni ekosustav urbane mobilnosti te sve funkcionalnosti buduće usluge.

Ignazio Morello, kreativni direktor koji stoji iza brenda Verne, poznat je po svom stvaranju kulturno relevantnih i utjecajnih priča. S više od 20 godina iskustva te kao kreativni direktor u multinacionalnoj agenciji Saatchi & Saatchi diljem svijeta, Morello je oblikovao identitete brojnih globalnih brendova, uključujući Mercedes-Benz, Toyotu, Renault, Dolce & Gabbanu, Bvlgari, Fendi, P&G i mnoge druge. 

Verneova internetska stranica nalazi se na adresi: https://www.letsverne.com/