Ledovi King sladoledi na konferenciji u Firenci osvojili važne nagrade
Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda nagradilo je dva Ledova sladoleda.
Na ovogodišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (IICC) u Firenci Ledov sladoled na štapiću, King Supreme, osvojio prvo mjesto u kategoriji “Najbolji sladoled”, a King Obsession in Layers u čaši osvojio je drugo mjesto u kategoriji “Najinovativniji sladoled”, objavili su iz Leda.
“S ponosom objavljujemo da je međunarodni žiri IICC-ja ponovno nagradio naš rad. Sladoledi King osvojili su prestižno odlikovanje u iznimno velikoj konkurenciji, što samo dokazuje tržišni uspjeh Kinga u regiji, ali i cijelom svijetu. Ove nagrade za nas predstavljaju svojevrsno priznanje kontinuirane kvalitete koju King iz godine u godinu nadmašuje. Zahvaljujemo svim našim kolegama koji su radili na razvoju sladoleda koji su sada okrunjeni na međunarodnoj razini – ova nagrada rezultat je zajedničkog truda i strasti koju svi dijelimo”, poručio je Ivan Babić, generalni menadžer Adriatics regije.
“Za nas King nije samo sladoled”
U Ledu su posebno ponosni na ove nagrade, s obzirom na to da dolazi od kolega – proizvođača sladoleda. Naime, IICC je udruženje kompanija koje pokrivaju gotovo sva najvažnija svjetska tržišta. Članice udruženja godišnje ukupno proizvedu 1,5 milijardi litara sladoleda.
“Za nas, King nije samo sladoled – on je simbol kreativnosti i strasti. Vođeni inovacijama i pomicanjem granica industrije, zajedno smo stvorili sladoled koji svaki trenutak pretvara u nezaboravno iskustvo uživanja. Naši potrošači uvijek su u središtu svakog našeg projekta, a njihove želje i potrebe imperativ u razvoju novih proizvoda”, poručila je Andrea Klišanić, marketinška menadžerica Adriatics regije za King.
King Supreme bazira se na slanoj karameli, što je jedan od najpoželjnijih okusa na svijetu. Balansirana kombinacija mliječne i slane karamele, bijele čokolade i hrskavih komadića ove godine oduševila je žiri, ali i potrošače.
Inovativni King in Layers
King Obsession in Layers zanimljiv je jer se u čaši isprepleću slojevi kremastog sladoleda, hrskavih posipa i bogatih preljeva. Svaki sloj ovog sladoleda donosi drugačije teksture u obliku hrskavih komadića, kremastih sladoleda i mekanih preljeva. Ovaj sladoled dolazi u formatu čaše od 450 mililitara.
“Naša najnovija inovacija, sladoled King in Layers, rezultat je dugoročnog, upornog i ustrajnog rada brojnih timova na najkompleksnijem proizvodnom pothvatu ove godine, što čini nagradu koju smo za njega dobili posebno značajnom i razlogom za dodatni ponos. Zahvaljujući prilagođenoj opremi i specijalnim proizvodnim procesima, uspjeli smo kreirati savršene slojeve koji King in Layers čine jedinstvenim iskustvom za naše potrošače. Posebno me raduje što su ove napore prepoznali upravo naši potrošači, na što nedvosmisleno ukazuju podaci s tržišta i njihove reakcije”, poručio je Luka Sorić, direktor proizvodnje Adriatics regije.