Oni opremaju luksuzne interijere i ozbiljno šire posao: Sinago je preuzeo USMC, a otkrivaju i daljnje planove
Sinago, tvrtka za opremanje luksuznih interijera iz Oroslavja, objavila je kako preuzima hrvatsku podružnicu austrijske tvrtke umdasch The Store Makers (USM). Za Forbes Hrvatska direktor Sinaga Marko Majcenović otkriva kakvi su im planovi
Samozatajna tvrtka iz Mokrica kraj Oroslavja u Hrvatskom zagorju koja uređuje i oprema prodajne prostore za neke od najpoznatijih modnih brendova – Sinago, objavila je u ponedjeljak kako se odlučila na akviziciju. Preuzimaju hrvatsku podružnicu umdasch The Store Makers Croatia, koji je također u svijetu poznat po proizvodnji prilagođenih interijera za trgovine modnih i parfumerijskih brendova, luksuznih rezidencija, kafića, restorana i ureda.
Udruženim snagama te dvije tvrtke namjeravaju zagristi još veći zalogaj tržišnog kolača. Dakako, riječ je o inozemnom tržištu jer 90 posto svojih projekata izvoze. Dosad je Sinago preuzimao sedamdesetak projekata godišnje, a najviše ih je bilo u Sjevernoj Americi.
Po preuzimanju umdash The Store Makers Croatia mijenja ime u Bespoke Interiors by Sinago, ali nastavlja djelovati kao zasebna tvrtka kako bi svi postojeći projekti i klijenti imali kontinuitet suradnje. U razgovoru za Forbes Hrvatska direktor Sinaga Marko Majcenović ističe kako obje tvrtke rade s brojnim renomiranim klijentima:
“Dok Sinago dugi niz godina surađuje s brendovima iz grupacije Armani, Diesela, ON-a, HUGO-a, GEOX-a, Penhaligon’sa, Bespoke je praksu i iskustvo gradio surađujući s brendovima poput Polo Ralph Laurena, AllBirdsa, Charlotte Tilburya, Burberrya.”
Dodaje kako razgovaraju i s potencijalnim novim klijentima, pri čemu su im na prvom mjestu razumijevanje njihovih potreba te stvaranje odnosa povjerenja. U novom, zajedničkom poglavlju poslovne priče dvije tvrtke smjeraju stvoriti platformu koja, kako navode, može isporučiti cjelovita interijerska rješenja svugdje u svijetu.
Osim toga, akvizicija će rezultirati i novim zapošljavanjima. Planiraju ubrzo povećati tim na Žitnjaku gdje će Bespoke Interiors nastaviti poslovati kao i dosad. Iz tvrtke su u priopćenju povodom objave o preuzimanju istaknuli kako im je plan na lokacijama u Mokricama i Zagrebu stvoriti centre za razvoj vrhunskih kadrova gdje kane privući stručnjake iz projektnog menadžmenta, tehnološke razrade interijera i proizvodnje. Cilj im je zadržati tim u Hrvatskoj.
I u ovom prvom krugu zapošljavaju se konstruktori/tehnolozi, voditelji projekata i slično, kaže Majcenović.
“Sa zapošljavanjem smo već krenuli, dio novih kolega se već priključio timu i počeo raditi na nekim od luksuznih projekata koji su u tijeku. S obzirom na specifičnost djelatnosti kojom se bavimo, ključno je osigurati da na ‘ulaznom’ dijelu procesa, u tehnološkoj razradi i konstrukciji namještaja i interijera, brzo povećamo nosivost zapošljavanjem. Pri tom, slijedit ćemo dobru praksu iz Sinaga, u kojem smo u proteklih godinu dana tim tehnologa i voditelja projekta praktički udvostručili, redom mladim ljudima kojima onda kroz program mentorstva usađujemo znanje i najbolje prakse te razvijamo kulturu kontinuiranog učenja. U narednih 12 mjeseci plan je povećati tim za 10-15 kolega”, istaknuo je za Forbes Hrvatska prvi čovjek Sinaga koji sada broji 130 zaposlenih.
Kako nastaju luksuzni interijeri high-end trgovina “Proces projektne proizvodnje interijera počinje klijentovom potvrdom narudžbe. To je trenutak u kojem voditelj projekta u Sinagu i Bespoke Interiorsu preuzima svu komunikaciju s klijentom. U prvoj fazi izrađuje se projektni plan gdje se definiraju i usklađuju ključne informacije vezane uz materijale, te još bitnije ključni rokovi projekta – za dobavu materijala, potvrdne nacrte za klijenta, gotove nacrte za proizvodnju, za završetak proizvodnje, te u konačnici rokovi transporta, završetka montaže i finalne predaje projekta klijentu. Tijekom čitavog procesa voditelj projekta redovito komunicira s klijentom i svim članovima projektnog tima koji, osim djelatnika Sinaga i Bespoke Interiors, često čine i predstavnici drugih hrvatskih tvrtki, naših kooperanata, koje često i rado koristimo za specifične proizvodne operacije na specifičnim materijalima, za koje unutar naših kompanija nemamo in-house rješenje.” Marko Majcenović, direktor Sinaga |
Prije no što je i sam preuzet, Umdasch The Store Makers preuzeo je hrvatsku tvrtku ATT interijeri. Majcenović tvrdi kako vidi još prostora za širenje i na hrvatskom i na svjetskom tržištu.
“Kad promatramo domaće tržište, segment projektne proizvodnje interijera je u stalnom razvoju, o čemu svjedoči broj tvrtki koje se odlučuju okušati u ovoj specifičnoj proizvodnoj branši. Međutim, na domaćem tržištu priliku za Sinago i Bespoke Interiors vidimo prije svega u proizvodnji i isporuci rezidencijalnih luksuznih interijera, području na kojem smo se već okušali. Strateški, glavni fokus obje tvrtke je opremanje interijera premium i luksuznih fashion, perfume, jewellery brendova po čitavom svijetu”, zaključuje.
Podsjetimo, tvrtku Sinago je 2022. godine preuzela i investicijska kuća Futura Partners koju vode Ognjen Bagatin i Filip Jelić, a okupila je poduzetnike iz različitih branši kao što su Bojan Pintarić, Luka Abrus Fijačko, Alan Sumina, Berislav Horvat, Krešimir Šikić, Saša Cvetojević te odvjetnici Josip Konjevod i Zlatko Knezović. Taj investicijski tim, kako doznajemo, nastavit će ulagati u segment projektne proizvodnje premium i luksuznih interijera i u medicinski biznis, u njihovom su portfelju poliklinike Sinteza, Markušić i Sabol.