Ovo je Rimac Nevera R. Proizvest će 40 komada, a još je brža od Nevere
Rimac će proizvesti 40 komada nabrijane Nevere R. Nova verzija ima 207 konja više od klasične. Do 100 kilometara na sat stiže za 1,81 sekundi, a do 300 za samo 8,66 sekundi.
Nakon misterioznih najava, Bugatti Rimac predstavio je u Kaliforniji novu verziju Nevere – Neveru R. Mjesto predstavljanja bio je The Quail: A Motorsports Gathering – održan u sklopu poznatog Monterey Car Weeka.
Nova Nevera zamišljena je za uzbudljivu vožnju i savladavanje zavoja i ima 2017 konjskih snaga, odnosno 207 više od klasične Nevere. Poboljšane i i performanse: do 100 kilometara na sat doći će za 1,81 sekundi, a do 300 za 8,66 sekundi. Iz Rimca su najavili kako planiraju proizvesti 40 takvih automobila. Početna cijena Nevere R bit će 2,3 milijuna eura.
Za pretpostaviti je da će i mala promjena u performansama Rimcu pomoći da ostvari nove rekorde. Ove je godine primjerice izgubila rekord najbržeg serijski proizvedenog automobila. Srušio ga je američki Czinger 21C na Goodwill festivalu brzine.
Brojni sustavi su poboljšani, kao i performanse
Nevera Rimac R opremljena je novom generacijom Rimac sustava All-Wheel Torque Vectoringa, novim naprednim kočnicama i novim baterijskim sustav usmjerenim na performanse.
Performanse poboljšava i veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima. Oni uključuju novi veliki difuzor koji povećava potisnu silu za 15 posto i aerodinamičnu učinkovitost za 10 posto u odnosu na klasičnu Neveru. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje smanjeno je za 10 posto, bočno prianjanje povećano je za pet posto, a vrijeme kruga na stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi.
Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prianjanja novih guma i dodatnog downforcea, Nevera R postiže agilnost i veću upravljivost.
Nevera R donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama ili trkaćim stazama. Sustavu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sustava R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uvjetima mokrih kolnika. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački sustav dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.
Na dizajnu je radio Bugattijev dizajner Frank Heyl
Novi automobil Nevera R premijerno je predstavljen u boji pod nazivom Nebula Green. Boja na karbonskim elementima, poput osnovne strukture kontrolne ploče i ukrasa na središnjoj konzoli, može biti istovjetna boji izvana ili se promijeniti u skladu sa željama kupca.
Američki Forbes navodi kako je za izmjene dizajna na Neveri zaslužan Bugattijev dizajner Frank Heyl. On je preuzeo dužnost skiciranja u Rimcu za Neveru R, pomažući u oblikovanju elegantnijeg nosa koji se sastoji od jedne školjke. Novi dizajn poboljšava aerodinamičku potisnu silu i otpor istodobno, iako ne toliko kao upečatljivo novo stražnje krilo s dvije razine.