Suradnik Forbesa testirao je novi Hyundai Kona Limited

Lifestyle Forbes 23. velj 2024. 17:14
featured image

23. velj 2024. 17:14

Novi model Hyundai Kona možda je malen i možda vam zbog njega susjedi neće dijeliti komplimente, no radi se o čvrstom malom automobilu kojeg možete parkirati bilo gdje u gradu. I cijena mu je u redu: model Limited kojeg je testirao Forbesov suradnik stoji između 31.650 i 33.645 dolara.

Kona je redizajniran za 2024. godinu, a u redizajnu je dobio veći interijer koji osigurava udobniju vožnju pitnicima koji sjede otraga, ali i bolji izgled unutrašnjosti, vrlo moderan s oštrim linijama. Ne može se opisati kao “predivan,” ali ima poprilično šarma.

Motor

Kona nudi dva motora, oba prenesena iz 2003., ali s nekim poboljšanjima. Suradnik je testirao onaj moćniji, od 190 konjskih snaga sa zapremninom od 1,6 litara, kao i osam stupnjeva prijenosa. Motor nema “zvjersku” snagu, ali radi ono što treba efikasno i bez problema, a upravo to je ono što i želite od vozila niže cijene.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Unutrašnjost

Ovaj Hyundai pruža nekih desetak dodatnih centimetara prostora za vozače na stražnjim sjedalima, kao i 16 centimetara dodatnog prostora u prtljažniku, što Konu čini jednim od najvećih malenih SUV-ova. Unutrašnjost je nevjerojatno čista i dobro raspoređena, zbog čega imate osjećaj da se nalazite u mnogo većem vozilu. Sjedala su udobna i prostrana. Unutrašnjost je najbolji dio Kone.

Tu je i grijani volan, sjedala s ventilacijom i grijanjem sustav kamera od 360 stupnjeva i asistent za parkiranje.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Tech

Sustav za ovaj automobil je praktičan: u sredini se nalazi jednostavan ekran od 12,3 inča, a Limited ima i digitalni zaslon iste veličine. Sve kontrole je lako pronaći, a softver automobila vrlo brzo se spaja s automobilom i ostaje povezan tijekom vožnje. Audio sustav je dobar, kao i sustavi za navigaciju i kontrolu temperature. Ipak, sugovornik kaže kako mu je sustav za navigaciju redovito savjetovao skretanja na ceste pored kojih je on već prošao, ali dodaje kako je to tipično za sustave koji funkcioniraju isključivo pri brzini od 16 km/h, bez obzira što vi možda vozite 30, 50 ili 80 km/h.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Vožnja

Limited ima 19-inčne naplatke kotača od legure, što je dobro, ali ne i odlično za vožnju. Ipak, Kona je zavoje prolazila s lakoćom. Ovo, naravno, nije sportsko vozilo, ali tijekom pretjecanja ili vožnje po autocesti osjeti se potreba za većim motorom. Parkiranje i skretanje je vrlo jednostavno zbog malenih dimenzija automobila.

Neke od odličnih značajki su i čvrsti poklopac prtljažnika, kao i držači za čaše na uvlačenje – ako ne uživate u piću, imate dodatnog prostora za druge predmete. Prostor na središnjoj konzoli može se dodatno povećati ako uklonite ploču koja dijeli otvoreni prostor ispod naslona za ruke od ostatka središnje konzole.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Mane? Suradnik kaže kako automobil ima gumb na okretanje koji izgleda kao da bi trebao biti na radiju iz 1940-ih, a ne na automobilu iz 2024. godine, ali nema drugih primjedbi.

Zaključak je sljedeći: Kona je simpatični automobil koji će vas odvesti kamo želite ići po pristojnoj cijeni, a za vaš novac dobit ćete i popriličan broj dodatnih pogodnosti.

Autor originalnog članka: Josh Max, suradnik Forbesa
Link: Test-Driving The 2024 Hyundai Kona Limited
(Prevela: Nataša Belančić)